Αν μέχρι τώρα τα περονοφόρα σχεδιάζονταν με κριτήριο την λειτουργικότητα μέσα στην αποθήκη, ο σχεδιασμός της νέας αυτής σειράς της Hyster έλαβε υπ’ όψιν πολύ περισσότερους παράγοντες. Συγκεκριμένα βασίστηκε πάνω σε τρεις άξονες:
- Προσανατολισμός στις ανάγκες του χειριστή και στην εργονομία
- Χαμηλό συνολικό κόστος (απόκτησης, καυσίμου, συντήρησης)
- Ασφάλεια
Αναλυτικότερα:
Η εργονομία εξυπηρετείται από τον σχεδιασμό της καμπίνας και γενικότερα του οχήματος. Η καμπίνα είναι ιδιαίτερα ευρύχωρη σε σχέση με κορυφαία μοντέλα του ανταγωνισμού, το κάθισμα ρυθμίζεται και οι βραχίονές του είναι ανακλινόμενοι. Έτσι ο κάθε χειριστής, οποιουδήποτε σωματότυπου και μεγέθους, ολοκληρώνει την βάρδιά του άνετα και ξεκούραστα.
Το χαμηλό συνολικό κόστος επιτυγχάνεται με έναν συνδυασμό δυνατοτήτων που προσφέρονται: κατ’ αρχήν μπορεί ο πελάτης να ξεκινήσει με μία βασική σύνθεση ή να δημιουργήσει την σύνθεση που ταιριάζει στην εργασία του. Μπορεί δηλαδή πάνω στην βασική σύνθεση να συμπεριλάβει χαρακτηριστικά που χρειάζεται και να απορρίψει κάποια άλλα, τουλάχιστον για το ξεκίνημα.
Η σειρά επίσης επιτυγχάνει οικονομία καυσίμων, πετρελαίου ή υγραερίου κατά 13% και 9% λιγότερο από αντίστοιχα μοντέλα του ανταγωνισμού.
Αυτό στο οποίο πρέπει να σταθούμε ιδιαίτερα είναι ο περιορισμός του κόστους συντήρησης που επιτυγχάνεται ως εξής:
- Με την υψηλή ποιότητα των εξαρτημάτων που δεν απαιτούν συχνή συντήρηση
- Με τα ειδικά ρουλεμάν κλειστού τύπου του πίσω άξονα (κίνησης) που επίσης μειώνουν τον χρόνο λίπανσης και αλλαγής τους.
- Με την -προαιρετική- φτερωτή αντίστροφης περιστροφής που καθαρίζει το ψυγείο από σκουπίδια και σκόνες αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο τον χρόνο συντήρησης και αλλαγής του
- Με την εφαρμογή τηλεμετρίας Hyster Tracker παρέχεται η δυνατότητα διαγνώσεων από τον χρήστη και μάλιστα από μακριά, κάτι που περιορίζει την επίσκεψη του τεχνικού και τον χρόνο που θα ξοδέψει για να εντοπίσει κάποιο πρόβλημα.
Η ασφάλεια, τέλος, εξυπηρετείται κατ’ αρχήν από την εξαιρετική ορατότητα μπροστά, πίσω και πάνω. Ο ειδικός σχεδιασμός του ιστού αφήνει μεγάλο οπτικό πεδίο για τον χειριστή μπροστά, ενώ η τοποθέτηση της εξάτμισης στο αριστερό μέρος επιτρέπει στον χειριστή να βλέπει άνετα πίσω, πάνω από τον δεξιό του ώμο καθώς κάνει όπισθεν. Πέραν όμως του άριστου σχεδιασμού, η Hyster προσφέρει, προαιρετικά, το Σύστημα Δυναμικής Σταθερότητας (DSS) που βελτιστοποιεί τον χειρισμό και εξασφαλίζει μειωμένη κλίση οχήματος κατά τις στροφές, έλεγχο της κίνησης κατά την ανύψωση, μείωση της ταχύτητας κατά την διάρκεια δύσκολων χειρισμών. Παράλληλα προσφέρεται, προαιρετικά, σύστημα ανίχνευσης αντικειμένων και πεζών στην πορεία της διαδρομής του οχήματος, σύστημα ανίχνευσης εγγύτητας από εξοπλισμό αποθήκης (πχ ράφια) ή άλλα οχήματα.
Συμπερασματικά, θα λέγαμε ότι τα μοντέλα της νέας σειράς της Hyster είναι πολύ φιλικά ως προς την διαχείρισή τους τόσο κατά την επιλογή και την αρχική σύνθεσή τους όσο και κατά την λειτουργία τους. Εγγυώνται οικονομία σε καύσιμο και συντήρηση. Αλλά και η εργονομία και η ασφάλεια που προσφέρουν, εγγυώνται και αυτές μεσο-μακροπρόθεσμη οικονομία αφού περιορίζονται τα ατυχήματα και οι ζημίες σε προϊόντα και υποδομές ενώ βελτιώνεται και η παραγωγικότητα.